شرایط اخذ رتبه مشاور و رتبه بندی مشاوران

شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور 

 

همان طور که مطلع هستید اخذ رتبه مشاور یکی از پروسه هایی است که هر شرکت مشاوره ای می بایست اقدام کند. در حال حاضر تنها معیار سنجش و انتخاب شرکت های مشاوره ای، همین رتبه مشاور است و اگر شرکتی بتواند به نسبت رقیبان خود گرید مشاور بهتری را کسب کند شرایط بسیار ایده آلی را در جهت دریافت پروژه های بزرگ دارد.

در حال حاضر معیار مشاورینی که کار خدماتی انجام می دهند رتبه بندی است. اخذ رتبه مشاور یکی از گزینه های مطلوب در جهت پیشرفت و رشد کیفی و کمی خدمات مشاورین است تا شرکت های دولتی و خصوصی بتوانند با خیالی آسوده سفارشات خود را واگذار کنند.

این همه در ارتباط با هزینه اخذ رتبه مشاور برای شرکت های مشاوره ای توضیح داده ایم اما در خلاصه ای کوتاه می خواهیم به تعریف کلی در ارتباط با شرکت های مشاوره ای بپردازیم. معمولا شرکت هایی که نقش پشتیبانی و پیگیری فنی را در زمینه های مدیریتی و کیفیتی بر عهده دارند و می توانند نقش اجرایی را در پروژه های عمرانی و تجاری بر عهده داشته باشند، در حالت کلی شرکت مشاوره ای به عنوان یک شرکت واسطه میان پیمانکار و کارفرما می شناسیم و به همین دلیل سطح توانمندی و رزومه چنین شرکتی از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، از این روی یک معیار کلی را برای این شرکت های مشاوره ای به اسم اخذ رتبه بندی در نظر گرفته اند که شرکت های مشاوره ای می بایست نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

جهت  رتبه بندی مشاوران  کلیک کنید

https://elisabt.ir/

درباره ی kuohsar-salmas